Nedenfor ses de vanligste spørsmålene vi får angående flytting.
Hvis du skal melde fra om flytting kan du fylle ut skjemaet lenger ned på siden eller sende en e-post til post@denett.no med følgende opplysninger:
- dato for flytting
- målernummer og målerstand på flyttedato
- din nye fakturaadresseadresse
- navn og telefonnummer på den som overtar abonnementet /evt huseier
Du kan også kontakte oss på tlf 35 99 70 00.
Ulike strømleverandører kan ha ulike rutiner vedrørende dette. Vi anbefaler deg derfor å ta kontakt med din strømleverandør.
Når du flytter ut må vi ha navn og telefonnummer til den som overtar måleren, eventuelt huseieren. Hvis ikke noen skal overta, må vi stenge anlegget. Da trenger vi navn og telefonnummer til kontaktperson for å få tilgang til sikringsskapet. Vi har 5 virkedagers bestillingstid på å stenge av måler.
Vi må ha måleravlesning når du overtar eller flytter fra et anlegg for å avregne tidligere kunde. Tidligere kunde vil da betale for forbruk frem til denne måleravlesningen og ny kunde starter sitt abonnement fra samme måleravlesning.
Hvis du ønsker å bytte adresse må dette gjøres via kraftleverandøren din.
E-postadresse og telefonnummer kan du endre ved at du klikker deg inn på "Min side", deretter velger du "Mine opplysninger". Du kan også ringe oss på tlf 35 99 70 00.